Paypal трахает мне мозг. Написала им письмо про лимит. и что вы думаете они мне ответили?
Много букав
Thank you for contacting PayPal in relation to your query regarding
difficulties that you are facing when attempting to initiate a payment
greater than $10.00 USD from your PayPal account.
I have reviewed your account and it shows that our internal
security system is currently preventing any payments greater than $10.00
USD from being sent from your PayPal account. I will advise that if you
confirm the card that is registered on your PayPal account, this should
resolve the issue and allow you to make payments greater than $10.00 USD.
When you add your debit or credit card, you may be required to link and
confirm it. You link your credit or debit card by authorising PayPal to
charge it a small fee. To link your card:
1. Go to the PayPal website and log in to your account.
2. Click 'Profile' at the top of the page.
3. Click 'Credit Cards' under Financial Information.
4. Click 'Link and Confirm My Card'.
5. Click 'Save and Continue'.
If you have online access to your card statement, it takes a few working
days for the charge to appear, depending on your issuing bank. If you do
not have online access to your statement, you must wait for your statement
in the mail. Your unique, randomly generated 4-digit PayPal code is
displayed on your card statement next to or near the PayPal fee. In the
item description section, this code is printed next to the word 'PAYPAL'.
When you know your PayPal code, you can confirm your card.
1. Go to the PayPal website and log in to your account.
2. Click 'Confirm my debit or credit card' in the To Do List box.
3. Enter your PayPal code.
4. Click 'Submit'.
Note:
* The charge amount is refunded to your PayPal account once the PayPal
code is entered and your card is confirmed. This refund may take up to 24
hours to be reflected in your PayPal balance.
* We strongly discourage you from calling your credit card company to
get your PayPal code before receiving your monthly statement in the mail.
Once you have completed this process, you should then have the ability to
make payments greater than $10.00 USD from your PayPal account.
Please let me know if you require additional assistance in the future.
Thanks again for contacting us, and thank you for being part of the PayPal
community.суть в том,что они пытаются мне доказать.что я дебил и не подтвердила карту. когда мы звонили во вторник в банк, нам там дали 4-хзначный код и мы все подтвердили. Написала нервное письмо им в ответ. Ждем-с дальше.
UPd
море бреда
hank you for contacting PayPal.
I have reviewed your PayPal account and can confirm that the transaction
you are referring to has been stopped by our internal security system.
To provide one of the safest online payment methods PayPal reviews every
transaction before it's approved. Occasionally, we must block a certain
funding source. It means that there may be a higher-than-normal level of
risk associated with the transaction (e.g. transaction being challenged to
be unauthorised).
Unfortunately, I can neither give you detailed information as to why our
security system has blocked your transaction nor am I able to override or
manually change the security settings. Please be assured that this is a
standard procedure for all transactions going through PayPal and it's
carried out in accordance with our User Agreement.
We regret any inconvenience this may have caused and would like to ask you
to initiate the payment at a later date or use another funding source. We
also advise that you contact your seller and inform them why the payment
has not been completed yet. If the seller accepts payments through PayPal
they will be familiar with your situation. To review our User Agreement
please click the Legal Agreements at the bottom of the page.
Please let me know if you need further assistance.
Sincerely,
Jack
Я хочу, чтобы они все умерли.Оплатила 360$ пока
Я с ума сойду, пока оплачу все
UPD 540$ оплатила -))
почти финишная прямая -)
Кстати, да - возможны варианты: ее надо активировать в банкомате или обратившись в банк или Сбер по-умолчанию запрещает интернет-операции с вновь выпущенными картами. В общем, отличный совет от ПП звякнуть ишьеру)) без паники)
Gray_cat эээ......поподробней с этого момента, пожалуйста - )
havelock мляяяя...опять в банк переть? ЧОРТ побьери.
так, а что говорит коллега Smoker, у которой карта как у тебя?) для начала можно просто позвонить в отделение, которое выпустило карту, да и сберовских банкоматов вокруг хватает
Да ты не переживай, это точно вполне решаемый вопрос) время терпит, я надеюсь?
ты его воспитывай) ну там, в угол поставь или еще что))
а какой-то специальный терминал, чтоб деньги класть? или обычный сбербанковский?
ну вот, значит я тебя зря пугал) вроде налаживается все, тьфу-тьфу-тьфу))
Ну, как? ура, заработала?)
денег закинула
ждем 3-4 часа и начинаем паниковать )
с форума:
То, что написано на оборотной стороне карты - код cvc (cvv), обычно в нём 3 цифры, бывает и 4
мне кажется это какой-то другой номер, который они должны прислать
вот телефон техподдержки сбера по картам, там все знают)) 500 00 05 и 788 92 72
$moker дада) с деньгами. слава Богу, все ок)
понятно
ну.. завтра полюбому туда ехать
Завтра смотрим новости все с утра: если скажут. что на Тульской было взорвано отделение Сбербанка и зверски убиты все служащие - это я
слушай, спасибо)
тогда я просто сожгу их завтра, убивать не буду)
havelock да) все еще секрет)